07 juli 2011

Efter semestern börjar jag med min bantning igen!

Alla som har läst min blogg tidigare ungefär mycket förra året vet att jag har varit väldigt överviktig en gång i tiden dock var det ett par år sen nu men jag är fortfarande inte helt nöjd jag har väl ca 5-10 kg jag vill gå ner till innan jag slutar kämpa för det.
Dock så ör det inte för att se smalare ut för de har jag redan lyckats med, det jag är ute efter är att bli piggare och känna mig smidigare i hela kroppen och själen.

Men iaf! Den 25de som kommer nu tänkte jag iaf börja igen för då har semestern sluta och jobbet börjar igen så då är väl så gott
sommaren slut för min del också.
Men denna gången blir de prorin shakar och nötter hade jag tängt för det är både gott och awesome och lätt och billigt så jag sattsar på de det kommer nog bli awesome :) plus har jag redan gått ner typ 14 kg sen jag började jobba på mitt jobb också så de kommer nog hjälpa en del också att vara kvar där efter som jag inte kommer ha så mycket tid att dra till gymmet.

Well well vi får väl så blir väl att jag börjar tidigare med protin shakarna efter som jag redan har 4 stora paket hemma med15 st i varje haha :p måste ju ta slut dom med ^^




Nu ska jag fortsätta städa och pumpa musik och längta efter världens sötaste kille :) Mr K

Night night from now <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar