28 juli 2011

komiskt.

Jag tycker det är ganska kul att blogga faktiskt för man får ganska fort reda på vilka det är som läser den. Och man märker verkligen vilka som är oroliga över att förlora än och vilka som bara är ute efter och gnälla alltså av folk som känner en.

Igår var de en så jävla mysigt och underbar kväll under dagen var vi ute med Johanna och bara pratade och umgicks som vanligt :) sen på kvällen var jag med världens sötaste långben och hade de bara allmänt trevligt även om vi inte gjorde så mycket bara kolla tv och film :)
Det är så skönt att umgås med folk man inte behöver hitta på massor av saker med hela tiden utan bara kan ta de lugnt med eller som man bara kan sitta och prata med i timtals utan att känna sig varken stressad eller låst. Att bara låta någon få se att detta är jag och jag accepterar dig för den du är :)

Well nu vet jag inte vad jag slå skriva mer så nu blir de Simpsons och sen städa :D


Puss och kram :)



BTW säg hej till våran nya vän :) gud!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar