14 juli 2011

tandvärk och smärta!

Hejsan alla dagens bloggläsare!
Nu har jag haft tandvärk ett par dagar och län varken äta eller sova pga att jag har för ont! Hatar det och jag hatar att systemet är uppbyggd på ett så fuckat sätt att om man inte har butlode av pengar så har man inte råd att ta hand om Sina tänder om något händer . Och sen klagar dom på att folk tar olagliga tabletter men är de så konstigt? Samhället är bra fuckat är ingen idé att klaga för mycket över de efter som alla redan vet hur de fungerar.

Well snart ska jag och min trötta kropp ta oss ut och umgås lite med Johanna och prata och sånt ni vet tjejer gör när dom går ut på promenad och hon skulle ta med sig lite alvedon så får väl hoppas att de hjälper så man iaf kan lyckas få något i magen även om jag inte är särskillt hugrig.

Well well puss och kram på er folks! Nu ska jag dränka mina sorger genom att skölja linen igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar