06 juli 2011

Hejsan hoppsan sötnosar :)
Yes mina vänner nu är de dags att börja sommar blogga igen :D
Dom som har läst mina andra bloggar vet att de händer som mest i mina bloggar på sommaren efter som det är då jag hittat på mest grejer exakt som alla andra :D

Så vad har hänt än så länge?
Ja ni inte överdrivet mycket har mest jobbar men har hunnit med lite iaf :D
Jag har varit på grönalund med lilla Angelica och min ny funna och underbara vän Jenny och de var grymt kul :D dock var de lite läskigt att åka spök tåget haha och vi kom underfun med att fritt fall är inte alls lika kul som när man var ygre

På midsommar var jag med Angelica och Michelle till enköpng hem till Ida min gammle vän sen många år tillbaka vi träffade hennes nya karl och deras lilla bebis :D och även några vänner till dom , det var jätte trevligt ci grillade och sen dagen efter åkte vi till maxi och shopade lite och på kvällen sen på kvällen så köpte vi pizza och lät alla baren kolla på film jätte mysigt :D

Sen har de väl inte hunnit hända så mycket mer än så länge mer än att jag har varit ut några gånger och har träffat lite folk och såna prylar men inget som är värt att skriva om :p
Imorgon blir det hem till Jennys mor och Grilla och sånt trevligt :D aka bli riktigt kul faktiskt och sen över helgen blir de work och sen blir de SEMESTER !!!!! WOOOHHOOO :D
Och under men andra vecka åker jag Jenny och Malin till gbg och de kommer bli awesome :D och då blir de äkta semester bloggning igen exat som när jag varit på kusten och blogga och ect

Denna sommaren kommer bli awesome and I love it!!

Här under kommer lite blandade bilder från gränalunds midsommar och när jag drog en söndag med sötnosarna Annie och Jenny och käkade lite :D







Puss och kram på er mina söta läsare :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar