08 november 2010

What to do ..

Hellu .. 
Nu sitter jag här framför datorn igen och ska sova snart, 
Ska först kolla in en film som heter i rymden finns inga känslor såg just kortfilmen som har gjorts men vill se den andra också som är längre så att man får en bättre handling i de hela så sitter och väntar på att de ska bli klar som blir som ca 12 min om datorn inte ljuger för mig. 

Fan va segt det är att bara gå hemma nu när man har börjat jobba. 
Jag har ju fått ett timisjobb eller vad man ska kalla de på en festvåning här i Uppsala men har inte fått några nya tider än så vet inte när eller ens om jag ska jobba något mer där. 
Men jag hoppas att de kommer något snart , har även sökt en del andra jobb som jag hoppas på hör av mig snart och så har jag mina distans studier också men det är ju inte sån jävla skillnad efter som jag fortfarande går hemma när jag studerar då :P .. 

Denna veckan ser dock både lugn och ensam ut för mig , inget jobb inplanerat och ingen här att ta hand om så vi får väll se vad som erbjuds helt enkelt.
Men lär väl inte bli så mycket efter som jag inte har några pengar heller ^^ men vi får väll se något ska jag väll se till att de händer tycker jag iaf :) ... 

Tror folk på min msn börjar bli ganska irriterade på mig efter som jag aldrig är inne men det är ju pga att min kära msn fungerar inte och jag orkar inte sitta vid datorn hela jävla tiden det jag gör är att jag några gånger under dagen uppdaterar på facebook och twitter kollar lite spel och likande sen sätter jag mig och trixar med något helt annat för tillfället är de tv-spel som gäller för hela slanten ... 



Men men ville bara visa att jag lever :D
Kommer kanske med någon uppdatering fram mot natten ! 

 PACE 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar