25 november 2010

Kärlek världens konstigaste fenomen

Den senaste veckan har varit så jävla sjuk för mig så det inte är sant.
Jag har börjat tröttna på att vara singel :S .. 
Vet inte alls varför för det är inte likt mig , för så fort jag börjar komma nära någon och vara påväg in i ett förhållande så bakar jag ur och känner mig fastklämd men denna vecka skulle jag kunna blivit tillsammans med vem som helt bara för att kunna försöka få en bukt på min framtid och se vad som kommer hända i mitt liv, 
Som kom igen vem grinar till American pie the weddnig liksom bara för att man själv känner sig ensam? 
Fan va fjantig jag börjar bli , jag har alltid älskat att vara singel och bara behövt tänka på mig själv och inte behövt fråga så fort man ska göra något men denna vecka har jag bara velat ha någon att fråga om man kan gå ut eller någon som blir svartsjuk men ikke. 

Tror antagligen att de bara är någon fjantig fas som jag går igenom just nu , jag lovar att efter denna dunder kväll jag kommer ha nu så är allt borta igen ! 
Hoppas jag iaf annars börjar jag klättra på väggarna tror jag ^^ 

Men men nu ska jag lägga mig och lyssna lite på Marvin Gaye och bara känna mig ensam de behövs de med ibalnd :D .. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar