02 november 2010

Nya Knappar :)

Hejsan alla läsare :) 
Jag ville bara uppdatera er om dom nya knapparna som jag har fått upp här på sidan nu :) 
Det är en blogloving knapp och en frågebox och ja de säger väll egentligen vad de e av sig själv men frågeboxen är till för er som vill ställa någon fråga som inte handlar om något av dessa blogg inlägg jag har :) .. 
då är de bara skriva din fråga där så svarar jag så fort som jag kan :) .. 

Och blogloving vet väl alla vad de är för något :) 
Om ni vill förlja min blogg och bli uppdaterade via mailen om när jag har kommit ut med ett nytt inlägg så kan du bara klicka på den knappen så kommer du få uppdateringar om de  fortsättningsvis :) 

Sen har jag ju även knappar fall om du skulle vilja följa mig på twitter eller hitta mig på facebook men de är ju ganska självklart över vilka knappar det är :) .. 

Jag vet att min blogg inte är så rolig än så länge men jag lovar de kommer :) .. 
Så fort jag har börjat att lära mig blogger och kommit igång med bloggandet igen så kommer ni se att de blir mer än bara ett inlägg varannan dag de kan jag garantera :) .. 


PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar