08 november 2010

I en värld full av lycka...

Hejsan vänner !
Som ni har märkt så har de inte varit mycket till uppdatering här på bloggen i veckan men det är bara för att de har hänt jävligt mkt privata sker i livet som har gjort att jag inte har direkt orkat , men nu mår jag mycket bättre och  känner mig redo för dagen ! .. 
Och det är skönt att jag har lyckats släppa det mesta från mitt huvud iaf :)

Helgen: 
Helgen har varit svin trevlig för mig fredagen spenderade jag hemma med några flaskor vin och kolla på.           The Large Berghagen Show .

Det var väldigt underhållande med Ågren och Dj Large måste jag säga :D . 
Jag skulle egentligen ner till grand och kolla på Ri-Fa när dom spelade men helt ärligt så orkade jag inte , plus så tror jag att på grand får man inte komma in när man har druckit så har dom alltid haft annars iaf  
Sen slutade kvällen med att jag däckade i sängen och kramade om mina kuddar :P .. 

Sen på lördagen åkte jag och träffade Mikis , Sebbe och några kompisar till Sebbe och vi satt åh pratade och tog en öl ( som sen blev till shots,cider och många fler öl) på Nivå 22 och senare drog jag vidare till Matte och sov där :) .. 
Sen på söndagen var jag förbi min kära far en sväng sen så bara hem och däckade. 

Och i går kom de ett nytt American Dad avsnitt :D .. AWESOME och även sett de nya av The big bang theroy ( älskar serier) 

Well Well Blog you later ! 
Pace ! 

Peace !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar