10 november 2010

Livet i ett nötskal ..

Det är så himla komiskt så som allt förändrats i ens liv utan att man ens själv hinner följa med.
Som just såna grejer att man inte har haft kontakt med någon på ett par år och den kommer tillbaka med barn och fru och hela köret madens andra bara sitter fast på samma plats och inget har hänt.

Det är så komiskt tycker jag , sen just denna grejen med att de ska så lite till innan man mister någon eller a mister och mister är de någon som inte vill ha kontakt med en så är de ju upp till den inte mycket man kan göra åt. 
Men det är som en vän till mig hon har ignorerat mig i över 2 veckor nu utan någon anledning så hon har gjort sitt val så jag har raderat henne från FB och numer och allt för något jag inte accepterar det är att bli ignorerar helt utan analenig de tänker jag inte ta och de har jag visat genom att göra de. 

Well Well nu har jag enu ödslat lite tid på min blogg igen :P .. men vad ska man göra .
Den 27:de då blir de dagskryssning med Jacquline och folk :D ska bli sjukt nice :) synd bara att man inte kan vara med på kvällen men jag överlever nog de :)
Sen den 17 ska jag med en annan kompis på singel kväll på krogen inte för att jag är den som är direkt intresserad av de så men bra sällskap kan man ju alltid gå med på liksom :) .. 
men de blir nog nice ska ni se :D .. 
Och ni Uppsala bor som är sugna på att dra dit kolla här :) 


( fick bli en fylle bild från midsommar) 


Well Well nu är klockan mkt och nu måste jag sova och bara njuta av att snön har kommit till vårat låga land <3 :) LOVE IT 

PEACE 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar