26 november 2010

Enu en fredag..

Det är så galet mycket jag har att göra idag så de inte är sant , måste storstäda lägenheten efter som jag kanske får lite besök på söndag, och jag måste fixa med min underbart fina klänning jag hittade här igår , 
Dock måste de trixas å fixas lite med den för att man ska kunna ha den så de måste jag klura ut på något bra sett. 
Sen måste jag komma på vad man ska ha på sig på båten och så måste fixa håret ect ect ect.
Ja jag fixar alltid håret mitt dagen innan och liknande iaf grunden med att platta de och så efter som de tar sån jävla lång tid när man har mitt tjocka hår, vill jag ha de riktigt platt får jag nog iaf spendera minst 3 timmar med den där jävla platttången ( inräknat cigg paus ).

Men i morgon kommer de bli dunder kul :D .. 
De blir att åka dagskryssning med massa söta tjejer och sen på kvällen är de en maskerad fest , fast kommer antagligen inte klä ut mig pga att jag enu inte har kommit på något som man kan klä ut sig till helt enkelt.
Så ikväll blir de bara fixa och trixa , funderar på att dra ner till centrum och kolla om dom har kvar dom där snygga lösnaglarna som kommer typ 15 kr för att piffa upp sig lite extra :D .. 

Men men kommer väll tillbaka med någon bild ikväll så jag får visa hur jag ska se ut i morron :D .. 

PEACE! 
( Fronda tillbaka? .. Jag tycker han försöker låta som en svensk Eminem iaf lyssna bara på texten låter inte de som något Eminem skulle kunnat komma med fast på engelska ? )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar