24 november 2010

Trötthet ,

Jag börjar bli så jävla trött nu när denna underbara vinter är här ( ingen ironi) 
Jag älskar vintern just för att de blir så mysigt med mörkt tidigt på kvällen osv men de negativa är ju att de blir så satans kallt.
Och just när de blir mörkt så tidigt så blir man helt enkelt mycket tröttare både på morgon och på kvällen. 
Sen har de hänt den del grejer som gör att vissa dagar vill man inte ens gå upp på morgonen men de är väll alla med om lite då och då. 

Fast de känns skönt att fått tid över och ha kunde koncentrerat sig lite på tv spelet iaf :P .. ganska nördigt men nice endå , de e min fritid :P .. 

I helgen slår vi på stort ! .. 
De blir dagskryssning men fina tjejer och sen så blir de på kvällen att gå på maskerad fest :P .. 
Ska bli kul även om jag inte kommer klä ut mig kanske efter som jag inte kommer på något men de kommer nog bli kul iaf med nyinköpt dricka från båten ! . AWESOME :D :. 

Men men skriver mer sen 
PACE 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar