10 januari 2011

Snart Onsdag !

Hejsan Hoppsan folks ! .. 

Längtar så till Onsdag ! ,, 
Då ska jag hem till min vän Jessy och ta igen förgången tid och antagligen äta MASSOR av godis ! 
Ska bli så jävla skönt att få komma hemifrån en stund , även om de inte var så länge sen jag gjorde något men iaf :P .. ska bli skönt en då :P 
Men men vi får väll se hur de blir men tråkigt kommer de iaf inte bli kan jag lova ! .p 
För när vi väl ses har vli så gott som ALDRIG tråkigt håller på att ladda datorn full med filmer och avsnitt från underbara serier som vi kan kolla på kommer bli gaaalet nice ! 

( Jag och Jessy när vi var pyttepytte orkade inte leta upp en ny bild ) 


Och så ska jag prata med henne om alla <3-dag , efter som när vi båda är singlar ( yes jag är singel ) så brukar vi vara lite så "dissa-alla-<3-dag-dag" då så får se om de blir något sånt i år och jag brukar inte ha någon dejt på alla <3ans dag heller , brukar inte bli att man firar de , 

Brukar du som singel dejta på alla hjärtans dag ? 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar