09 januari 2011

Nu skiter jag i de här ..

Ja jag tänkte skita i den där jäkla listan jag la in tidigare , pallar inte hålla på varit tvungen att ta bort inlägg bara för att folk inte lät mig att ha kvar de och liknande så tänkte inte fortsätta mer på de spåret. 
Men jag vet att de var riktigt många som hann läsa de inlägget innan jag tog bort de så shii fick dem ! 

Well well idag har jag faktiskt bara latat mig och sovit för en gångs skull , de tycker jag att jag har varit värld så mycket som jag har stått i och hållit på med grejer ! 
Men något jag inte har skrivit om är om i onsdags ,
 i onsdags var jag i sthlm och vi var och bowlade och sen drog vi och och drack "lite" på nivå 22 det var as nice att träffa sthlm bona iden ! 
fan vad jag saknar att vara i sthlm med dom , måste vara där oftare dock ! 

Nu fick jag tyvärr inte in några bilder , men jag lägger upp en gammal bild på mig å söta Mikis ist :) 


(Älskar Henne ! ) 

PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar