01 januari 2011

Gott Nytt År Mina Älskade Bloggläsare :)

Hejsan svejsan och Gott Nytt år vänner :) .. 
Har ni haft ett spännande nyår? :) 
Jag hade ett mycket trevligt nyår iaf :) .. 
Vi var med min vän och hans son och de var mycket trevligt , blev bjudna på god mat och de bästa sällskapet man kan ha :) .. 
Sen när de hade varit fullt hus ungefär hela dagen fram till runt halv nio var de tid för att åka hem! 
Och då var min bror hemma så då var de full vart för att smälla raketer så de skriker om de :D .. AWESOME ! 
Sen sluta natten/Kvällen med tvtittande och bara tog de lugnt helt enkelt.

År 2011? 
Vad ska vi göra i år?
Har du några nyårs löften ? 
Dom löftena jag har är att jag ska bli starkare , jag ska börja träna men alltså inte för att gå ner i vikt utan för att bygga muskler , men jag har ju en del att ta av så kommer väll börja med att jag går ner i vikt :P .. 
Och sen att jag ska ordna upp allt som är knas just nu som är saker som jag inte orkar dra upp just nu i min blogg men de e saker jag lätt kommer att lösa :) .. 

Jag är så positiv för de här året så de inte är sant , jag säger som exakt alla andra år ! 
De här är mitt år :) 

Gott Nytt 2011 på er :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar