23 januari 2011

Minska Vikten ..

Det är så komiskt för jag har vänner som är de enda dom pratar om är att dom måste gå ner i vikt och att dom har prövat ditten och datten men inget har fungerat osv osv , men ingen av dom har bara prövat att sticka till gymmet och införskaffa sig ett schema och hålla de liksom :P 

Jag menar inte för att klaga men det är nog de smartaste sättet att försöka gå ner i vikt , de e väll att bränna dom på gymmet :P 
Tycker jag iaf :P 
Jag ska införskaffa mig gymmkort nu på tisdag tänkt jag så man kan börja träna nu innan sommaren kommer igång ! :D ..
Och så jag faktiskt har något att göra om dagarna , jo jag vet man kan gå ut och gå och stuff like that men jag skulle aldrig palla att bara gå ut och gå om kvällarna , fy fan va tråkigt ! 
Nej jag ska ta och fixa upp ett schema nu på min träning så får vi se hur länge de håller sig ! .. 

PEACE 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar