24 mars 2011

Tror egentligen inte att jag borde jobba idag ^^

Hejsan hoppsan gott folk ! 
Idag vaknade jag upp med världens grymmaste förkylning och jag tror jag kommer dö känns det som , det smakade blod i hela jävla halsen när jag vaknade , inte okej för fem öre om ni frågar mig ! .. 
Men men jag är ledig i morgon så jag ska ta och masa mig till jobbet i dag iaf efter som jag bara jobbar tre timmar idag om dom inte ber mig stanna kvar , help me good att dom inte gör det för är inte alls pigg idag , plus jag känner mig så snuskig efter som jag inte kommer hinna duscha denna morgonen så känner mig ganska riält jätte snuskig om jag ska vara ärlig ^^..



Vet inte varför ville bara lägga upp den bilden ^^ .. Well Well dags att uträtta dagens ärenden ! 

PEACE 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar