15 mars 2011

Första dagen på nya jobbet..

Sådärja !! . då var man hemkommen från första dagen på nya jobbet och de gick jätte bra om jag får säga det själv faktiskt :) visst jag gjorde väll inte så överdrivet mycket heller men jag fick hålla på lite i kassan och kolla runt och allt sånt idag :) .. 
Och även plocka ihop mat till gästerna och se , faktiskt mycket roligare än vad man kan tro =P 
Fast nu är jag lagom trött i kroppen efter denna korta arbetsdag som blev en tidig morgon , gick upp kl halv åtta som vanligt nu har jag dock grymt ont i fötterna efter som jag hade försmå skor på mig ^^ så jag ska nog ta och fixa ett fotbad nu innan jag tar och sover lite =P 

Ja det blir en tidigt kväll ikväll efter som jag inte kunde sova i går natt :P .. 

( haha var bara tvungen att lägga upp en bild på världens sötaste unge ! om man säger åt henne vad gör hiphopare på bild , då gör hon just såhär ) :P 


Men men kanske skriver lite mer senare PEACE !! 

1 kommentar:

  1. Inte deppa Sweet! Kommer alltid att finnas de som sviker. Och jag är så ledsen att vi tappade kontakten en sväng..
    Men jag har fortfarande haft våra minnen i tankarna! Haha finns ju så många! =D
    Men oavsett vad så finns jag om du behöver mig.

    One big love! <3

    SvaraRadera