29 mars 2011

Tisdag!

Ja ni vad kan man säga om denna dagen ?
Ska åka och jobba om en stund slutar kl 19 ikväll sen inte så mycket mer med det faktiskt.

Gårdagen var ganska soft arbetade till kl 19 då med sen pratade jag med mitt ex över en timma i tele och de kändes helt ärligt jävligt skönt och kul efter som vi har haft det så illa mellan oss och det blir mer och mer vänskap för varje dag och de tycker jag är otroligt skönt!

Onsdag och torsdag är jag ledig fett skönt! Sen jobbar jag dock hela helgen , men inte natt om vad jag vet än så länge så dom två dagarna ska jag bara ägna åt att vara hemma ist och ta de lugnt en kompis kanske skulle komma över någon dag men vet inte hur säkert det är än.

Och jag väll även säga grattis till Ida som har fått sin bebis nu :D Fett gullig lite tjej hon fick :) ..  GRATTIS TJEJEN :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar