14 mars 2011

Nytt jobb och dagens spotify

Yes de stämmer ! .. 
Jag har äntligen fått ett nytt jobb igen så du kan man börja med riktiga rutinger och faktiskt har något att göra på dagarna/kvällarna/nätterna , ja jag kommer ju arbeta mycket på eftermiddagen och in på nätterna just som jag vill ha det! 
Så jag hoppas verkligen att detta kommer bli något jag trivs med och som jag stannar på.

Jag vet att jag inte har bloggat på länge men helt ärligt har jag varit väldigt deprimerad så har faktiskt inte orkat efter som jag har haft vänner som jag har fått reda på har både snackar väldigt mycket och som helt enkelt glider ifrån en medvetet ist för att säga rakt ut att vi är inte vänner så jag har tagit bort dom ur mitt liv och jag mår mycket mycket bättre nu :) .. 

Men men dagens Spotify! .. 
Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag skulle ta så jag tänkte lägga upp en egen lista jag har gjort faktiskt :) .. och alla som är med i den får väll känna sig lite speciella :P 


Så där har ni den :) .. 
Well vi höres mer senare idag :D .. 
PEACE  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar