22 mars 2011

Snart till Jobbet ..

Hejsan hoppsan alla där ute,
Vaknade just och känner mig väl inte riktigt som den piggaste människan på jorden men men det är bara att ta sig upp och se glad ut antar jag :P .. 
måste säga de enu en gång att fan va skönt det är att ha fått ett jobb igen asså och att jag även har tagigt tag i saker som verkligen har fått mig att känna mig nere , efter att ha hört att personer har snackat och grejer så blir man ganska trött på dom, jag brukar för sig vara den som konfronterar dom och frågar om det stämmer eller fråga varför dom håller på men med vissa orkar man faktiskt inte göra det och jag tror dom vet exakt ganska säkert vad dom har gjort också. 

Så skönt att jag har fått bra kontakt med Johanna också och även världens sötaste Ida.
Ida och jag går way back in the days, vi har gjort så mycket dumheter och roliga saker i våra dagar vi tappade tyvärr kontakten där ett tag men nu har vi fått tillbaka den igen.
Och att Johanna och jag har kommit varandra så nära också det är så nice ! Här har ni två tjejer som verkligen lyssnar om man behöver prata och som verkligen är äkta får man problem kan man prata med dom.. 

( Ida och jag back in the days miss those moments allt var så mycket enklare då <3 )


ONE LOVE TILL ER TJEJER!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar