30 december 2010

Smärta och sömnlöshet

Godmorgon kanske man ska ta och säga ! 
Jag ligger i sådan pumpade smärta just nu efter som ena min kid tand har sprickigt och det gör så jävla ont och jag vet inte för fem öre vart jag ska ta vägen heller vet inte ens när de hände , började få ont nu igår på dagen sen har de bara blivit värre med natten. 
Ska ner och köpa något smärtstillande när affärerna öppnar om jag inte har lyckats somna då. 
Skulle kunna göra och betala väldigt mycket för en sömntablett nu efter som jag är hur trött som helst och kan inte sova :/ .. 

Men men hatar att gnälla i min blogg så nu tänker jag inte fortsätta med de helt enkelt. 
Igår så var jag inne i stan med en vän :) .. Var mycket trevligt , vi gick runt och kom fram till att de inte finns några affärer här i Uppsala så de blev ju inte överdrivet mycket shopping . (Det bästa man kan göra tycker jag är att beställa via Internet)
Men vi tog oss iaf ut mot Media Markt eller vad de du heter och så köpte jag mina raketer och smällare som jag har tjatat om sen let´s se ja förra nyår när mina tog slut! . 
Jag älskar när de smäller och dundrar så på nyår blir de dunder och brak med smällare Tv-Spelande och massor av gott till de ( Om jag kan äta vill säga) .
Sen så blev dagen avslutad med att jag kom hem och då blev de pizza för hela slanten , sen ringde en annan vän till mig och var heeeeelt förstörd efter som de hade hänt massor under dagen =/ hatar när mina vänner är ledsna , men det ordnade sig iaf sådär runt  kl 23 sen , och sen den har jag försökt att sova , och nu sitter jag här! . .

Som ni läste tidigare ska jag INTE festa på nyår , och nej de stämmer för jag kan absolut inte göra de , har försökt fixat de sen förra veckan nu och de går banne mig inte efter som jag har massa annat som står i vägen , sen så tycker jag faktiskt att de ska bli ganska skönt att vara hemma också även om jag vill göra mycket mer än så. 
Men i år känner jag mig att jag även kan nöja mig med det lilla efter som man är ju liksom inte 15 längre man har ju faktiskt varit med om en del nyår redan så de känns inte som om de e något man går miste om direkt. 

Men men man vet aldrig kanske blir ändrade planer igen :) .. 

Nej nu ska jag lägga mig och drömma om världens bästa människa och tråna och hoppas på att jag somnar några timmar iaf! .. 


( Osminkad bild på mig ! . Vet inte varför men ville lägga upp den ^^ )


PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar