11 december 2010

Vi är Uppsala inte Sthlm !!

Uppsala..
Staden jag växt upp i , staden jag är född i , staden som jag alltid har känt till som min egen ficka har börjat se mer och mer ut som en jävla arbetsplats! 
Detta stör jag mig grymt mycket på efter som dom gör saker helt utan anledning! 
Dom byggde om stationen fanns ingen som helst anledning till de , de var en då aldrig så grymt mycket folk som åkte iaf.
Och musikens hus ? Fanns ingen nödvändig het med de heller de verkar bara som de var ett väldigt väldigt väldigt väldigt dyr konst monument som dom har bestämt sig för att placera där. 
Visst de händer lite få saker där men dom sa att dom skulle lyckas ta dit riktigt stora artister och grejer men ikke dom sa att dom skulle tjäna in alla pengar som dom drog från Uppsalas skolor,barnomsorgen osv skulle vara tillbaka inom ett år eller om de var några fler , men så kommer de iaf inte bli de har dom redan gått ut med , och som sålde alkohol till underåriga så dom håller på att bli av med sprit licensen detta stör jag mig så jävligt på att dom inte ens kan sköta sig. 

Sen finns de väll saker som är jätte nödvändigt att bygga men jag vet faktiskt inte vad som är de efter som dom bygger överallt och hela Uppsala ser bara förjävligt ut ! .. 
Snälla låt Uppsala vara försök inte göra oss till sthlm ... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar