28 december 2010

Hej bloggen :)

Nu har jag varit så där dålig på att uppdatera igen , men ni vet jul helger och grejer vad ska man göra liksom.
Det är ju familjens högtid inte datorns högtid direkt. 
Jag var väl inte så över drivet mycket att säga nu heller men jag har haft en trevlig jul och har fått tre söta kattungar som föddes nu på julafton :) .. 
Dom fick namnen Tingeling , Ågren Och Shadow även om vi inte vet om de är killar eller tjejer än men , de går väll att än dra med tiden när vi har kollat upp de :P .. 

Nyår ser lugnt ut för mig efter som mina planer blev kraschade tyvärr men ska försöka rätta till de iaf sen :) 
Men men nu ska jag ta mig in till stan i mina nya fina älsklingar ( tack för presentkortet)  har nog ALDRIG sett snyggare skor i hela mitt liv :D .. 

Puss på Er !!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar