08 december 2010

Sarah jag saknar dig !! ..

Fan va jag saknar min trogne vän Sarah .. 
Vi har känt varandra nu ca 13 lr 14 år nu och hur lång tid de än har gått mellan oss har vi alltid varit vänner med varandra och kunnat pratat om de mesta med varandra.
Jag kommer ihåg när vi var yngre och vi gick i samma klass när vi åt våra ost frukostar hemma hos henne och jag sov över flera gånger fast vi egentlige inte fick och sånt .. 
Vi har haft de så jävla kul ! 
Det finns personer som man vet att man alltid kommer att vara vänner med och Sarah är en av dom som jag vet att jag aldrig kommer tappa kontakten med även om den nästan är obefintlig vissa gånger men vi lyckas en då alltid ta upp den igen. 

Hur jag kom och tänka på henne nu var att hon skrev på facebook och det var så jävla snällt skrivet :D .. 
Tycker jag iaf :) .. 
Du är en god vän Sarah och du vet att jag alltid kommer älska dig tjejen ! 
Även om du har rymt till Berlin för ett tag nu 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar