10 februari 2011

Skriva en bok! ..

Hejsan svejsan bloggen ! :) 
Jag har planerat på att börja skriva en bok , jag har skrivit små storys och grejer hela tiden enda sen jag lärde mig skriva , så jag tänkte varför inte förska göra något ordentligt och skriva något riktigt även om de bara är på skoj, :P 
Jag har planerat exakt vad den ska handla om fast de kommer säkert ändras på resans gång :p  men jag tänker inte avslöja något än :p .. de kanske kommer lite här i bloggen senare :D

Well Well vi får väll se vad som händer med de där , men jag hoppas väll att de ska gå :D .. 
Just nu sitter jag här och söker arbete och bostäder hela tiden framför datorn :P 
madens Angelica sitter och kollar på svamp bob och Michelle har dekat :p 

Som jag skrev förut ska jag få till någon bra bild så jag kan ladda upp på mitt nya hår :) .. 
Men vi hörs senare idag :D.. 

Puss och Kram !! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar