04 februari 2011

Jag är inte död bara dålig på att uppdatera ...

Förlåt för att jag har varit så dålig på att uppdatera nu igen men det har varit mycket nu , 
Jag har gått på gymmet varje dag träffat vänner och familj , ni vet sånt som också måste göras liksom. 
Sen så har jag inte haft något bra att skriva om heller efter som ja inget speciellt har väll hänt annat än att jag har satt i löshår och blivit av med den där korta snea fula frisyren jag hade innan .. 
Eller ja den finns ju kvar men den syns bara inte längre =P

På senare tiden har jag märk själv att jag har blivit en mycket lugnare person och att allt börjar se så jävla ljust ut och att jag tar tag i saker med... 
Och att jag känner mig verkligen utvilad det är så jävla skönt , träningen har gjort mitt liv så pass mycket piggare och skönare så ni anar inte , förutom all träningsvärk så mår jag skit bra igen nu det är så jävla härligt och känner mig grymt duktig också även om de finns flera miljoner i detta landet som gymar varje dag så är de något nytt för mig :P .. 
Skönt som fan är de iaf :P .. 
Nu tänkte jag ta och dränka mig i lite brun utan sol och ta lite kort på mig och lägga upp här i bloggen så ni får se min nya frisyr ! .. 

LOVE IT !! 

PEACE 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar