22 februari 2011

Att vara arbetsökande ..

Är nog de tråkigaste som finns på denna jorden 
Du har inga pengar till något och du sitter hemma hela dagarna och gör ja ingenting egentligen söker massa jobb som man blir nekade två veckor efter det är förjävligt rent ut sagt.
Och när man väl får ett jobb då har man blivit så trött av sig och lat så att man knappt orkar jobba och blir helt förstörd efter två timmar liksom iofs brukar man komma in i de igen ganska snabbt men iaf  de e ganska jobbigt i början ^^ 

Men men idag ska jag iaf på en arbetsintervjuv i Upplands väsby så jag hoppas att de ska gå bra :) 
Jag vet att de är en bra bit för mig att åka men jag överlever nog de :) .. 
Jag hoppas bara på att jag får det jobbet så jag slipper hänga på arbetsförmedlingen hela jävla tiden för det är ju möten och det är CV skarvningar och det är allt möjligt man kan tänka sig man orkar inte med sånt tråkigt skit jag vill bara komma ut och jobba och tjäna stor kovan precis som alla andra vill :P .. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar