26 oktober 2010

Tips om battles


Battles som jag tidigare skrev är en av mina stora intressen. 
Det ä så jävla coolt att kolla på och se hur grymma dagens rappare är på att komma på sina rim på plats så alla som kan jag säger bara de åk och kolla på dem som ni kan för ni missar något jävligt stort annars.

Jag har dock själv svårt att närvara just på denna men hittar jag boende bryr jag mig inte om , om jag kommer få ta mig dit själv eller inte jag kommer vara där! ..


Även denna är något jag inte kommer missa tyvärr är ju filmnig förbjuden så förhoppningsvis kommer de finnas någon där iaf som kommer filma och lägga upp på youtube eller liknande så jag kan lägga in de på bloggen sen . 
Men en stor slagen recension kommer de bli efteråt iaf kan jag jag lova ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar